Dienstverlening - online

De gemeente Drimmelen neemt zelf ook de benodigde maatregelen om de verspreiding van het virus zo veel mogelijk te beperken. Daarbij staat voor ons voorop dat de dienstverlening aan inwoners zo veel mogelijk door moet kunnen gaan.

Wat betekent dit voor u?

  • U kunt online producten en diensten afnemen
  • Een afspraak maken

Online producten en diensten

Klik op onderstaande linken voor de online producten en diensten

Afspraak maken
 

Burgerzaken

De balies van het gemeentehuis voor burgerzaken (aanvragen paspoort of rijbewijs, aangifte geboorte etc.) blijven met een beperkte bezetting voor u open. We werken daarvoor enkel op afspraak. Heeft u een afspraak gepland staan of wilt u een afspraak maken die niet uitgesteld kan worden? Dan kunt u daarvoor nog steeds bij ons op het gemeentehuis terecht. Wel vragen we u om rekening te houden met het advies van het RIVM. Dat betekent dat als u verkoudheids-of griepklachten heeft we u uit voorzorg vragen om niet naar het gemeentehuis te komen, maar een nieuwe afspraak te maken op een later moment of contact op te nemen met de gemeente. Heeft u een afspraak gepland staan of wilt u een afspraak maken en is het mogelijk om die uit te stellen? Stel die dan liever uit.

Vermijd contact, betaal met pin

Bereikbaarheid

De medewerkers werken zo veel mogelijk vanuit huis, maar we blijven voor u bereikbaar via telefoon, e-mail en social media. We doen ons best om u zo spoedig mogelijk te woord te staan en te helpen met vragen die u heeft. In verband met de beperkte bezetting en de andere maatregelen vanuit het RIVM kan het echter wel zijn dat de wachttijden langer zijn, dat u minder snel dan gebruikelijk op afspraak terecht kunt of dat bijvoorbeeld het verhelpen van uw melding langer duurt. We vragen op uw begrip hiervoor in deze situatie.