Melding openbare ruimte

Geef aan wat er aan de hand is en waar u dit heeft gezien. Wij nemen uw melding zo snel mogelijk in behandeling.

* Verplicht in te vullen gegevens.

Uw melding

Defecte openbare verlichting (bijvoorbeeld defecte lampen, scheve masten) kunt u hier direct melden.

Dode dieren (kadavers) kunnen een gevaar opleveren voor uw gezondheid. Het is verstandig zieke en dode dieren niet met blote handen aan te raken. Het is namelijk mogelijk dat deze dieren een gif vormen, waarvoor de mens vatbaar is.

Foto's van melding

Toevoegen van een foto is niet verplicht maar kan handig zijn. Voeg maximaal vier foto’s toe aan de melding, in totaal kleiner dan 10 MB. Gebruik hiervoor gif jpg jpeg png bestandstypen.

Melding foto 1
Melding foto 2
Melding foto 3
Melding foto 4

Toelichting van uw melding *

Locatie van uw melding *

De locatie van de melding kan makkelijk worden toegevoegd door de groene punt op de kaart naar de goede plek te slepen of het adres te typen in het veld onder de kaart.

Uw gegevens *

U kunt hieronder uw persoonlijke gegevens invullen. Deze gegevens zullen uitsluitend worden gebruikt om u op de hoogte te houden. U bent niet verplicht om deze gegevens in te vullen

De volgende problemen zijn geconstateerd:

Soort afval is niet geselecteerd.

Subcategorie is niet geselecteerd.

De totale bestandsgrootte van de foto’s is meer dan 10MB, verklein de afbeeldingen of voeg minder foto’s toe.

Toelichting van uw melding is niet opgegeven.

Locatie is niet opgegeven.

Afvalinzameling is niet opgegeven.

Uw gegevens zijn niet ingevuld.

Controleer uw melding

Hieronder vindt u een overzicht van uw melding. Deze kunt u nogmaals controleren.

Wijzigen Uw melding

Soort melding:
Type melding:
Foto's van melding:
Melding foto 1
Melding foto 2
Melding foto 3
Melding foto 4
Toelichting melding:

Wijzigen Locatie van melding

Adres:

Wijzigen Lichtmast

Wijzigen Uw gegevens

Naam:
Email:
Telefoon:
Notificatie:
Ja
Verstuur melding anoniem

Uw melding en foto wordt op dit moment verwerkt, een moment geduld aub ...

Uw melding met nummer hebben wij in goede orde ontvangen.

Vriendelijk bedankt voor uw melding. Wij hebben deze in goede orde ontvangen. Bij telefonisch contact is het altijd handig om uw meldnummer bij de hand te hebben.


Wat gebeurt er met uw melding?

Wij proberen uw melding altijd zo snel mogelijk op te lossen. Hierbij hanteren wij de volgende stappen die gemiddeld 2 werkdagen duurt om op te lossen.

  • Melding wordt toegekend aan de verantwoordelijke afdeling
  • U ontvangt een notificatie bij een toegekende melding
  • Melding wordt ingepland
  • Melding wordt uitgevoerd
  • U ontvangt een terugkoppeling indien de melding is opgelost
  • Uw melding
  • Locatie van uw melding
  • Uw gegevens
  • Controle
  • Ondertekenen