Openingstijden en contact

Ons gemeentehuis is open van maandag tot en met vrijdag. Wilt u iets aanvragen of regelen, dan moet u van tevoren online een afspraak maken voor diverse onderwerpen (te vinden onder het kopje 'Afspraak maken' op deze pagina). U kunt ook telefonisch een afspraak maken. Daarnaast kunt u altijd binnenlopen als u een vraag heeft of iets wil doorgeven. Voor het afhalen van documenten hoeft u geen afspraak te maken.

Openingstijden

Gemeentehuis

Bezoekadres: Park 1, 4921 BV Made 

  • Maandag, dinsdag, woensdag: 8.30 tot 17.00 uur 
  • Donderdag: 8.30 tot 17.00 uur en 18:00 tot 20:00 uur 
  • Vrijdag: 8.30 tot 16.00 uur 

In de hal van het gemeentehuis is een aparte balie voor vragen over geld, werk en zorg. Er is een medewerker op de volgende tijden: 

  • Maandag tot en met vrijdag: 09.00 tot 12.30 uur (zonder afspraak) 
  • Maandag tot en met donderdag 13.30 tot 15.00 uur (met afspraak) 

Milieustraat

Bezoekadres: Zeggelaan 131 - 133, 4844 SE Terheijden 

  • Maandag tot en met vrijdag van 13.00 tot 16.00 uur 
  • Zaterdag van 10.00 tot 15.00 uur  

Contact

Overige contactgegevens

E-mailadres
gemeente@drimmelen.nl 

Milieustraat 
Telefoonnummer 076 5934795 

Bellen vanuit het buitenland
Telefoonnummer + 31 162 690190 

Postadres
Postbus 19, 4920 AA Made 

Afvalinzameling
Diftarinfolijn (gratis): 0800 0234450 

Facturen
Digitale facturen stuurt u naar: administratie@drimmelen.nl